کد خبر: ۱۶۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان فارس؛ 

 رسالت ما پایان نپذیرفته است

شهید عبدالمحمد سعادت‌فرد در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: برادران رزمنده جنگ و جبهه امانتی است از شهدا بر دست‌های ما که باید آن را پاک حفظ کنیم و تا آن زمان که خونمان بر زمین نریزد و پاهایمان از حرکت نیفتد، رسالت ما پایان نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، شهید عبدالمحمد سعادت‌فرد هفتم دی‌ماه ۱۳۳۷ در خانواده‌ای مذهبی در جهرم به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و دلسوز رشد و تربیت یافت. 

وی پس از سپری کردن دوران کودکی وارد دنیای علم و دانش شد و تحصیل خود را تا کسب مدرک دیپلم در جهرم و شیراز با موفقیت پشت سر گذاشت.

 با اوج‌گیری انقلاب اسلامی به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت و یکبار نیز دستگیر و زندانی شد و پس از پیروزی انقلاب به خدمتگزاری به انقلاب و مردم مشغول و با آغاز جنگ تحمیلی با لباس سربازی به جبهه اعزام شد.


 وی پس از بازگشت، این بار به‌عنوان بسیجی روانه جبهه‌ها شد، در سال ۱۳۶۴ در دانشکده علوم دانشگاه شیراز پذیرفته شد؛ ولی دانشگاه نیز نتوانست او را پایبند دنیا نماید و خیلی زود دوباره به جبهه بازگشت و مشغول نبرد با دشمن بعثی گردید و سرانجام پس از سال‌ها رشادت و خدمت خالصانه به انقلاب و کشور، در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه جان به جان‌آفرین تسلیم و به خیل شهدا پیوست.

 رسالت ما پایان نپذیرفته است

وصیت شهید: 
خداوندا تو را سپاس که مرا از میان این همه بیراهه به راه خود هدایت نمودی و مرا در این راه استوار ساختی. 

در این حال امیدوارم که مرا به جوار پاک و آرامش‌بخش و جاوید خود رهنمون باشی. 

برادران رزمنده جنگ و جبهه امانتی است از شهدا بر دست‌های ما که باید آن را پاک حفظ کنیم، هم قدر پیروزی‌هایش را و هم قدر تقدسش را بدانید و تا آن زمان که خونمان بر زمین نریزد و پاهایمان از حرکت نیفتد، رسالت ما پایان نپذیرفته است.


پدر و مادر عزیزم، به‌شدت شما را دوست دارم؛ ولی مجبورم به عهدم با خدای خویش وفا کنم. از شما عاجزانه می‌خواهم مرا ببخشید و حلالم کنید. خدایا تو شاهد باش که ما به لبیک خود تا آخرین لحظه وفادار ماندیم.

انتهای خبر/
 

برچسب ها: وصیت نامه ، شهدا ، فارس
نظرات بینندگان